Wanneer u als ondernemer een activiteit of evenement organiseert dat voor het publiek toegankelijk is met minder dan 50 gasten, moet u een melding doen. Na het doen van uw melding mag u uw evenement organiseren. De gemeente hoeft uw melding dus niet goed of af te keuren. U moet uw melding minimaal tien dagen voor het evenement doen.

Twijfelt u of er voor uw evenemement tóch een vergunning moet worden aangevraagd? Doe dan hier de check.

De gemeente is bezig met een evenementenplanning 2019. Heeft u een evenement gepland in 2019? Meld deze dan nu alvast bij ons aan.

Melden

Download het meldingsformulier voor het organiseren van een klein evenement (PDF). Stuur het formulier naar gemeente Stadskanaal, Postbus 140, 9500 AC Stadskanaal.

U kunt ook bij ons op het gemeentehuis langskomen om uw melding te doen. Het is dan handig om het meldingsformulier voor het organiseren van een klein evenement (PDF) ingevuld mee te nemen.

Via internet aanvragen niet mogelijk.

Kosten

Het doen van een melding van een klein evenement is gratis.

Meer weten?

Heeft u nog vragen dan kunt u op werkdagen ons Klant Contact Centrum bellen via (0599) 631 631.