Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Stadskanaal
Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Stadskanaal
Burgemeester en wethouders van de gemeente Stadskanaal maken bekend dat zij in de vergadering van 7 januari 2025 hebben besloten het Inkoop en aanbestedingsbeleid Inkoop- en aanbestedingsbeleid én de Algemene Inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten van de gemeente Stadskanaal alsmede de Gemeentelijke Inkoopvoorwaarden bij IT te herzien.
De herziening treedt in werking per 1 januari 2025.
Met de herziening hebben burgemeester en wethouders tevens besloten tot vaststelling van de Algemene Inkoopvoorwaarden leveringen en diensten Stadskanaal 2025 onder gelijktijdige intrekking van de Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten gemeente Stadskanaal 2012.
De Algemene Inkoopvoorwaarden leveringen en diensten Stadskanaal 2025 zijn gepubliceerd op de website van de gemeente Stadskanaal.
Aldus besloten in de vergadering van 7 januari 2025,