Productinformatie

Waarmerken kopie of afschrift

  • Verklaring dat afschrift of kopie van document gelijk is aan origineel
  • Gewaarmerkte kopie van diploma is niet mogelijk 
  • Kosten: € 2,50 (2018)

Algemene informatie


Voor sommige transacties heeft u gewaarmerkte documenten nodig. Hiervoor kunt u terecht bij de gemeente. Door middel van een stempel en een handtekening geeft de gemeente aan dat een kopie of afschrift van een document gelijk is aan het origineel.

Omdat wij de echtheid van een diploma niet kunnen garanderen, maken wij hiervan geen gewaarmerkte kopieën.

Hoe werkt het



Via internet aanvragen niet mogelijk

Naar het gemeentehuis

Het aanvragen van een gewaarmerkte kopie of afschrift moet op het gemeentehuis. U neemt de volgende zaken mee:

  • Geldig legitimatiebewijs
  • Het document waar u een gewaarmerkte kopie van wilt hebben

Het is mogelijk om een afspraak te maken . Langskomen kan ook. Bekijk de openingstijden van Burgerzaken.

Wat kost het


De kosten voor het waarmerken van een kopie of afschrift zijn € 2,50 (2018).

NU REGELEN

Wilt u meer weten


Wilt u meer informatie over het waarmerken van een kopie of afschrift? Dan kunt u op werkdagen contact met ons opnemen via (0599) 631 631.