Bekendmaking
12 dec

Regeling Melding Vermoeden Misstand



Burgemeester en wethouders maken bekend dat zij in hun vergadering van 4 december 2012 hebben besloten de nieuwe Regeling Melding Vermoeden Misstand Stadskanaal 2012 vast te stellen. Deze Regeling vervangt de Regeling Klokkenluiders gemeente Stadskanaal 2004. Het regelt de wijze waarop de melding moet plaatsvinden indien er vermoeden is van een misstand, waar moet worden gemeld en de procedure die verder wordt gevolgd. De Regeling Melding Vermoeden Misstand Stadskanaal 2012 treedt in werking op 16 december 2012.

U wilt de Regeling Melding Vermoeden Misstand inzien?

Een exemplaar ligt gedurende twaalf weken ter inzage in het gemeentehuis. Voor het inzien kunt u zich melden bij de receptie. U kunt de Regeling Melding Vermoeden Misstand ook vinden op onze digitale regelingenbank.


Extra informatie

Soort: Regelgeving
Type: verordeningen en reglementen

Mijn bekendmakingen

Zoeken de bekendmakingen bij u in de buurt.